Закриття «Укрзалізницею» малоефективних станцій — дійсно ефективний захід щодо оптимізації транспортування зерна за умови врахування всіх факторів: фактичної наявності вантажів на ж/д станціях, зростання валового збору зерна в певних районах з урахуванням планованої модернізації на елеваторах.
Про це в інтерв’ю АПК-Інформ сказав заступник директора з логістики компанії «ТД «Дельта Вілмар» Валерій Ткачов.
«Прозорий процес обговорення цього «болючого питання» підтвердив позитивне зрушення у взаєминах менеджменту «Укрзалізниці» і зернового ринку», — вважає Ткачов, — «Хочу підкреслити той факт, що останнім часом керівництво УЗ займає конструктивну позицію під час обговорення проблемних питань на залізниці. Це дає надію».
Зерновий ринок потребує максимального відвантаження зерна по ж/д в липні-грудні, бо в цей період «відкривається вікно» на зовнішньому ринку, коли можна продати на експорт урожай зерна за максимальною ціною. Отримавши максимальну ціну за зерно при експорті, можна давати максимальну закупівельну ціну безпосередньо аграріям України. Ткачов вважає, що в таких умовах «Укрзалізниці» необхідно допомогти зерновикам максимально вивезти зерно в цей період, тим самим давши можливість країні отримати більше валютного виторгу.
Тонкощі транспортування і загальну вигоду учасники ринку зерна повинні детально обговорювати з «Укрзалізницею», вважає Ткачов, раз вона демонструє бажання прислухатися до зерновиків і йти назустріч їхнім побажанням.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» і зерновики погодили тимчасове або повне закриття 92 станцій.