Про це пише ЦТС.
Власник компанії Максим Шкіль зазначив, що мова йде про закупівлю нових багатокубових вагонів для перевезення зернових з елеваторів в порти.
«Компанія закуповує нові вагони українського виробництва. Використані вагони не купуємо, тому що в пропозиціях, які ми отримували, вартість б/у вагона — близько 30 тис. доларів, термін його експлуатації — 10 років. Новий вагон коштує 60 тис. доларів, але має термін експлуатації 25 років з можливістю пролонгації. Тому я вважаю економічно недоцільним купувати б/у вагони. Інвестувати економічно вигідніше і перспективніше в нові, хоча спочатку це і виглядає затратніше», — сказав Шкіль.
Також бізнесмен повідомив, що контракти на покупку вагонів з їх виробниками укладені і ПЛК почала отримувати нові вагони. Крім цього, в планах компанії розширення парку вагонів в управлінні. Кількість запланованих до закупівлі вантажних вагонів поки не уточнюється.
Шкіль зауважив, що оновленню парку значно посприяло зближення тарифів. «Зараз тарифи Укрзалізниці наблизилися до тарифів приватного парку, і це дає нам можливість купувати власний рухомий склад. Я вважаю, що керівництво УЗ зараз робить правильні дії: перше — закуповує новий рухомий склад; друге — вводить систему прозорого розподілу вагонів серед учасників ринку», — сказав він.