Його слова передає Elevatorist.
На думку експерта, коли починається зерновий сезон, компанії, перестраховуючись, починають «забивати» повністю станції, на яких вони не вантажаться, і навіть не планують. Заводяться фіктивні плани. Через це у елеваторів змінюються підходи.
«Маючи заявку приблизно на 20 вагонів, він навряд чи віддасть її одному експедитору. Швидше, буде розбивати на 4-5 експедиторів, по кілька вагонів. Аналогічно кожен експедитор забиває свій план, заводить кілька фіктивних планів на більшу вагу, забиває всю станцію. Всі замовляють потроху і до кожного приходить, наприклад, по 1-2 вагони замість того, щоб по станції працював один експедитор і виконував якісно роботу», — пояснив Дишкант.
Це призводить до подорожчання послуг для клієнта і ускладнює відвантаження.
«Вагони приїжджають, але від них відмовляються, тому що фактично експедитору вони не потрібні. Так, з нього спишуть тариф за відмову за повернення вагонів, але це зайві проблеми для УЗ. Потрібно забрати цей вагон звідти, якщо ніхто інший не відвантажив. В результаті створюються пробки, вводяться конвенції, стоять покинуті склади. Десь на 15% експедитори самі створюють проблеми УЗ», — розповідає Дишкант.
Фахівець вважає, що можна змінити алгоритм узгодження планів, додавши до списку учасників процесу узгодження елеватор, щоб він бачив, хто планує у нього відвантаження і відсівав фіктивні плани. Участь елеватора відразу ж скоротить кількість помилкових планів. Він буде давати графік, зможе у себе вибудовувати роботу, коли, хто і як відвантажується, вважає експерт.