«Кернел» нарощує продажі наливної олії та скорочує — бутильованої

«Кернел» нарощує продажі наливної олії та скорочує — бутильованої

Агрохолдинг «Кернел» у 2018 фінансовому році (липень-червень) зменшив продажі бутильованої олії на 9,7% і збільшив наливної — до 20,1%.

«Кернел» нарощує продажі наливної олії та скорочує — бутильованої

Продажі наливної соняшникової олії зросли на 20,1% — до 1,3 млн тонн, бутильованої зменшилися до 118,6 млн л — на 9,7%. Крім того, зросли і обсяги переробки насіння соняшнику на 6% — до 3,136 млн тонн.

Повідомлення компанії про це передає Agravery.

Згідно з повідомленням, в IV кварталі 2018 ФР продажі наливної олії збільшилися на 37,3% — до 386,64 тис. тонн, бутильованої соняшникової олії скоротилися на 16,3% — до 32,8 млн л порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Довідка:

«Кернел» — провідний в світі і найбільший в Україні виробник і експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки.

Свою продукцію «Кернел» експортує більш ніж в 60 країн світу.