Про це «Економічній Правді» повідомили в компанії.
«На жаль, «Укрзалізниця» не може забезпечити безперебійну роботу рухомого складу для перевезення зерна, особливо на тлі зростання обсягів врожаю. Для аграріїв своєчасні відвантаження товару з елеваторів не менш важливі, ніж сама технологія виробництва. Чітка логістика безпосередньо впливає на собівартість і прибутковість бізнесу», — йдеться в повідомленні «Кернел».
Також у компанії додали, що агрохолдинг не розраховував на дотації, але вважає, що компенсація з держбюджету на покупку вагонів — це правильно.
«Приймаючи рішення по цій інвестиції, компанія не розраховувала на отримання державних дотацій. Майже всі виробники України стикаються з проблемами рухомого складу. Законодавчі зміни, що передбачають часткову компенсацію витрат на придбання вагонів, вважаємо правильними. Скористатися програмою можуть всі аграрії», — пояснили вони.
Нагадаємо, що інший великий зернотрейдер, «Нібулон», виступив із заявою про те, що не планує купувати вагони і не потребує дотацій.