Продажі снеків в Україні в 2017/2018рр виросли на 6,8%

Продажі снеків в Україні в 2017/2018рр виросли на 6,8%

Продажі на українському ринку снеків виросли на 6,8% в натуральному вираженні в період з квітня 2017 по березень 2018 року.

Продажі снеків в Україні в 2017/2018рр виросли на 6,8%

Про це йдеться в повідомленні дослідницької компанії Nielsen, передає Інтерфакс-Україна.

Згідно з дослідженням ритейл аудиту Nielsen, зростання категорії залишилося майже на тому ж рівні, що за аналогічний період 2016/2017 рр. і склав 6,1%.

У той же час темпи зростання продажів в грошовому вираженні зросли з квітня 2017 по березень 2018 року на 24,7%, в 2016-2017 рр. – на 14,3%.

Основний внесок у зростання ринку снеків внесла категорія картопляних чіпсів, що займає частку в 34% в грошовому та 23,3% у натуральному вираженні – її продажі зросли на 29% і 21% в грошовому і натуральному вираженні, відповідно. Роком раніше показники динаміки продажів категорії становили в грошовому 17,1% і 5,9% в натуральному вираженні. Ця категорія є найбільшою за часткою продажів в грошовому вираженні.

Найбільшою категорією з продажу в натуральному вираженні є насіння соняшнику – частка від загальних продажів 36,2%, а в грошовому вираженні частка склала 26,3%. З квітня 2017 по березень 2018 року продажі цієї категорії зросли на 16,1% в грошовому вираженні, але впали на 6,6% в натуральному.

“Власні торговельні марки на ринку снеків представлені досить добре: частка від загальних продажів становить 11,5% в грошовому та 17,1% у натуральному вираженні”, – йдеться в дослідженні.

Серед каналів продажів найбільшу частку в продажах мають гіпермаркети і супермаркети – 50,2% в грошовому та 53,6% у натуральному вираженні. За ними слідують магазини традиційного формату – 28,4% в грошовому та 26% в натуральному вираженні, мінімаркети (15,1% і 14,7% відповідно) і кіоски / павільйони (6,3% і 5,7% відповідно).

За даними Nielsen, найбільш помітне зростання продажів снеків відзначається в гіпермаркетах і супермаркетах: 17,3% в натуральному і 36,8% в грошовому вираженні. Мінімаркети також показують високий ріст продажів – 10,3% в натуральному і 31,2% в грошовому вираженні.

“Зростання категорії снеків говорить про позитивний тренд росту ринку в цілому. Снеки – продукція не першої необхідності і зростаючий тренд в цій категорії показує, що споживачі готові і можуть витратити на задоволення, а не задовольнятися найнеобхіднішим. Хорошим показником є ​​те, що тренд на здорове харчування відкриває можливості і для снекових категорій в тому числі “, – цитується керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків в Nielsen Україна Ростислав Степанчук.