Про це повідомляє прес-служба «Укрспирту».
Ця подія відбулася згідно затвердженого стратегічного плану розвитку підприємства. Метою відкриття мережі у ДП називають повернення довіри до вітчизняних брендів, яких у мережі представлено 150.
«Ці послідовні кроки, які ми здійснюємо з вересня 2017 року, говорять про те, що підприємство, показує хорошу динаміку до зростання і популяризаціі вітчизняних торгових марок і відновлення довіри до державного підприємства. Це наша ініціатива, яка сьогодні покликана за слоганом «купуй українське», це наш вклад у розвиток української промисловості» — прокоментував відкриття мережі в.о. директора «Укрспирту» Юрій Лучечко.
Олексій Дорошенко, Генеральний директор Асоціації постачальників торгівельних мереж зазначив: «Держава повинна стимулювати перш за все продаж і сплату податків та акцизу української продукції».