Повідомлення Адміністрації морських портів України (АМПУ) передає AgroPortal.
Днопоглиблення створить умови для підходу великотоннажних суден з осадкою до 14,5 м типу Capesize, дедвейтом до 100 тис. т і контейнеровозів місткістю 8 тис. TEU до чинних і запланованих реконструкцією глибоководних причалів. Реалізація нового проекту в порту Чорноморськ позитивно вплине на перспективний розвиток стивідорів, що працюють в порту, в тому числі таких великих приватних компаній як «Кернел», Risoil, «Іллічівський зерновий термінал» та інших учасників ринку.
Проект днопоглиблення передбачає не тільки поглиблення, але і розширення підхідного каналу. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина — до 1600 м, глибина — до 16 м. В свою чергу, днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт у порту Чорноморськ складе близько 2 млн м³. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тис. м³ грунту, в акваторії — майже 1,5 млн м³.
Орієнтовний термін проведення робіт за проектами від 2 до 5 місяців. Вартість реалізації проектів — 404,1 млн грн без ПДВ. З них 87,1 млн грн без ПДВ буде спрямовано на днопоглиблення каналу, а 317 млн грн без ПДВ — акваторії.
АМПУ і China Harbour Engineering company Ltd. підписали два контракти на проведення днопоглиблення в морському порту «Чорноморськ» у квітні цього року.
Раніше iAgro повідомляло, що АМПУ проводить тендер на днопоглиблення портів Бердянська і Маріуполя.