Про це повідомив заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Микола Пугачов, передає АПК-Інформ.
За звітний період поставки української курятини на зовнішні ринки досягли 152 тис. тонн (147 тис. тонн — в січні-червні 2017 р.). За прогнозами вчених, торішня тенденція збільшення обсягів експорту даного виду продукції буде зберігатися до кінця 2018 р.
Позитивних зрушень в експорті м’яса і субпродуктів вдалося досягти завдяки триваючій широкій географічній диверсифікації та закріпленні на нових ринках збуту після втрати російського.
«Якщо ще в 2015 р. позиції основного імпортера українського м’яса і субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 р. переважають поставки на ринки країн Європи і Азії», — сказав експерт.
Так, за шість місяців 2018 р. більше продукції даної групи — 21% — закупили Нідерланди, які в минулому році вперше очолили рейтинг імпортерів українського м’яса. Значно менше закупівлі здійснюють Словаччина (9,6%), Ірак (8,2%), Білорусь (7,7%), Німеччина (6,1%), Азербайджан (5,5%) і Гонконг (4,5%). Сукупно ці країни акумулюють близько 63% експорту української м’ясної продукції у грошовому вираженні.