Українське морозиво набирає популярності в ЄС

Українське морозиво набирає популярності в ЄС

Українські виробники нарощують постачання морозива до країн Європейського союзу. Якщо торік на ЄС припало 8% загальноукраїнського експорту, то у 2018-му, ймовірно, буде більше. Уже на початку року експорт десерту вітчизняного виробництва зріс на чверть, і значною мірою – за рахунок постачань на європейський ринок.

Українське морозиво набирає популярності в ЄС

Про це пише «Економічна правда».

Головні експортери у країни ЄС — «Рудь», «Лімо» та «Ласунка».

Наступного літа також очікується вихід на цей ринок і інших виробників. Зокрема, такими планами ділилися «Хладопром», «Ласка».

Виробники говорять, що ключовою проблемою при виході на ринок ЄС є сировина. Українські компанії, що вже продають туди морозиво, зазвичай виготовляють його з молока, а не молочного порошку. При цьому європейські стандарти дуже прискіпливі.

Вибір для експорту в ЄС невеликий: або інвестувати у власне молочне виробництво, або таки переходити на виготовлення морозива з порошку, як це роблять у багатьох європейських країнах.

Також існує питання різниці смакових вподобань українців та жителів Євросоюзу. Іван Разенков, директор із продажів «Львівського хладокомбінату» («Лімо») розповідає, що першими покупцями українського морозива в ЄС у них були наші співгромадяни, що там проживають. Вони просто шукали «рідного» смаку.