Про це він повідомив УНІАН, коментуючи можливість підвищення тарифів на вантажоперевезення, передає АПК-Інформ.
«У нас зараз десятки, сотні поїздів по всій країні, які просто завмерли, їх ніхто не везе, локомотивів немає, контракти зриваються. Це величезна проблема, величезний ризик. Ми бачимо явну нестачу локомотивів, заблоковані Придніпровську і Львівську залізниці. Перевезення в цьому напрямку проходять з величезними труднощами. Ми бачимо високий корупційний фактор при видачі вагонів, і ми бачимо, що через не зовсім кваліфіковані управлінські рішення цей хаос посилюється», — сказав міністр.
Тарифи на вантажоперевезення «Укрзалізниці», за словами міністра, як і раніше одні з найнижчих в порівнянні з іншими країнами і багаторазового збільшення тарифів чекати не варто, хоча зараз і ведуться дискусії про поетапне підвищення тарифів.
«Є полярні позиції «Укрзалізниці» і бізнесу. Безумовно, тарифи «Укрзалізниці» — одні з найнижчих в Європі, якщо не найнижчі. Це факт. З іншого боку, я категорично проти того, щоб підвищення відбувалося в рази. У нас уже було підвищення на 15%. За рахунок дерегуляції вагонної складової та інвентарного парку тарифи стали ще вище. Це не може бути до безкінечності. Тепер я хочу бачити результат від «Укрзалізниці» — поліпшення сервісу, гарантію транспортування всіх видів продукції, тому що зараз цього немає», — сказав Омелян.
Міністр підрахував, що тільки за рахунок підняття тарифів в цьому році «Укрзалізниця» отримала майже $1 млрд, які вона повинна вкласти в рухомий склад, залізничну інфраструктуру. Омелян підкреслив, що особисто простежить, як ці гроші будуть витрачатися, щоб можна було знову піднімати тему підвищення тарифів.