Прес-реліз компанії передає Інтерфакс-Україна.
Сертифікати видані на продукцію ТМ «Добродія», San Grano і Super Hercules.
«Підтвердження сертифікації «Халяль», по-перше, розширює експортні можливості компанії по реалізації продукції в країни мусульманського світу, а це 46 країн, де більшість населення — мусульмани. По-друге, це додатковий аргумент для звичайної людини, який ще раз доводить високу якість продукції нашого підприємства», — розповів маркетинг-директор компанії Павло Шевчук.
Довідка
Agricom Group спеціалізується на виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур, об’єднує сільськогосподарські, переробні та торговельні підприємства.
Група обробляє 40 тис. га в Рівненській, Чернігівській та Луганській областях. Потужності зі зберігання на 63 тис. тонн представлені двома елеваторними комплексами на території Білокуракинського та Чернігівського кластерів.
Дистрибуційний напрямок представлено Торговим домом «Добродія Фудз», який займається продажами бакалійної групи товарів під власними торговими марками «Добродія», San Grano, Super Hercules і «Той самий Геркулес» — пластівці з зернових, суміші злакових, борошно і лінія продуктів для здорового харчування.