Повідомлення «Укрзалізниці» передають AgroNews.
«Більшу частину зернових маршрутів відправлятимуть за чітким та регулярним графіком. Пілотний проект буде відпрацьовуватися по збірних станціях, зокрема пілотними полігонами стануть станції Смородино та Гребінка», – зазначив операційний директор ПАТ «Укрзалізниця» В’ячеслав Єрьомін
Крім того, з метою оптимізації перевезень залізниця вводить обмеження за двома критеріями. Перший – не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів. Другий критерій – пропускна спроможність портів. Якщо кількість замовлених вагонів перевищує можливості портів, то вантажити в цьому напрямку також залізниця не буде.
Раніше iAgro повідомляв, що «Укрзалізниця» має намір переглядати ефективність вантажних станцій двічі на рік.
Станції, що не відповідають критеріям ефективності (орієнтовно 5 вагонів середньоденного навантаження по періоду), будуть платити додаткові платежі за подачу з сусідньої станції.