Прес-реліз швейцарської компанії передає Інтерфакс.
Угода дозволить Western & Southern продавати страхові продукти під брендом Gerber Life. Як очікується, вона буде завершена в кінці 2018 року або на початку наступного року після отримання схвалення з боку регулюючих органів.
Угода, однак, не зачіпає Gerber Products — бізнес, який займається виробництвом дитячого харчування, відзначається в повідомленні.
Виторг Gerber Life Insurance за підсумками 2017 року становив $856 млн. Компанія входить в число 100 найбільших страховиків життя і здоров’я в США за розміром активів, за даними рейтингової фірми A.M.Best.
Nestle оголосила про те, що розглядає різні стратегічні варіанти для цього підрозділу в лютому поточного року.
Котирування акцій швейцарської компанії практично не змінилися на початку торгів у вівторок.
Nestle належать 418 підприємств в 86 країнах. Портфель компанії включає більше 2 тис. брендів, в тому числі марки Nestle, Nescafe, KitKat, Gerber, Maggi.