Про це повідомив перший віце-прем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів під час прес-конференції в Києві, передає AgroPortal.
«Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП і валютних надходжень України. З появою Експортного бренду, українські експортери будуть презентувати нашу країну в світі ідентично і послідовно», — зазначив Степан Кубів.
Перш за все, вважає міністр, єдиний Експортний бренд забезпечує єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО, послідовну комунікацію основних повідомлень Експортного бренду і характеристик українських товарів через рекламні матеріали.
Як повідомив керівник програм співпраці Представництва Європейського Союзу в Україні Штефан Шлейнінг, пілотний запуск Експортного бренду України відбудеться в листопаді під час виставки в Шанхаї China International Import EXPO 2018.
Над розробкою Експортного бренду України працював Офіс по просуванню експорту. Вона коштувала 50 тис. євро. Проект реалізовано за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Фото: AgroPortal.