Компанії, які займаються деформованими і некрасивими продуктами фактично займають нішу дрібних виробників.
Дослідження Іnhabitat передає AgroPortal.
В результаті збитки фермерів оцінюються в 20% щорічно, починаючи з 2014 р. Деякі з них змушені були навіть закрити справу і шукати іншу роботу.
Основним конкурентом для них стала компанія Imperfect Produce, що перетворилися на великого виробника, що покриває весь попит. Тому як більшість продуктів, які вони реалізують, — з Мексики і Каліфорнії. А фермери, які не співпрацюють з цією компанією, не здатні конкурувати.
Дрібні сільгоспвиробники — не єдині, хто постраждав. Клієнти, які живуть за межами Мексики і Каліфорнії, не завжди отримують достатньо необхідних продуктів. Фактично компанія заробляє на продукції, яка зазвичай передається некомерційним організаціям, для громад та малозабезпеченим сім’ям.
Труднощі спіткали аграріїв по всій країні. Ймовірно, ця ситуація в найближчі роки погіршиться. Для споживачів вибір між підтримкою місцевих фермерів або боротьбою з продовольчими відходами все більш важкий.
З одного боку, купівля деформованого продукту допомагає скоротити продовольчі відходи. З іншого, придбання товарів, вироблених великими компаніями, завдає шкоди дрібним господарствам, які не можуть конкурувати в темпах зростання попиту.
Питання може бути вирішено, якщо такі компанії, як Imperfect Produce, будуть співпрацювати з дрібними фермами. Адже допомога, яку вони надають невеликим господарствам вже зараз, сприяє зростанню місцевої економіки і мінімізує негативний вплив на навколишнє середовище.