Про це, посилаючись на The Wall Street Journal, повідомляє Інтерфакс.
Ці та інші штучні добавки, виявлені в булочках, сирі і соусах для деяких з найбільш відомих бургерів McDonald’s, більш не використовуватимуться в складі продуктів американських ресторанів мережі.
У складі Біг Мака, Роял Чізбургера, а також в бургери дитячого меню відтепер не буде міститися штучних консервантів, ароматизаторів і барвників, заявила компанія.
Компанія McDonald’s прагне стати більш орієнтованою на здорове харчування, чекаючи, що це дозволить компанії повернутися до зростання продажів на американському ринку, що є для неї основним.
Навесні цього року McDonald’s стала використовувати свіже, а не заморожене м’ясо при виробництві Роял Чізбургера. Крім того, компанія відмовилася від штучних добавок в нагетсах і перейшла на використання вершкового масла замість маргарину при приготуванні Макмаффіна з яйцем.
Вже після цих змін продажі нагетсів і бургерів виросли, відзначають в McDonald’s.
Відмова від штучних інгредієнтів і їх заміна натуральними скоротить термін зберігання продуктів або потребуватиме їх додаткового заморожування, попередила компанія.
У разі сиру і інших продуктів замінити штучні добавки натуральними виявилося нескладно, однак проблема виникає з маринованими огірками, використовуваними в бургери McDonald’s.
У компанії відзначають, що їй може знадобитися більше двох років, щоб позбутися від штучних добавок при приготуванні огірків, домігшись збереження колишнього смаку.
Відповідно до звітності компанії за другий квартал поточного року, зіставні продажі McDonald’s у США виросли на 2,6%. Темпи їх підвищення, однак, виявилися гіршими за консенсус-прогнозу ринку, що передбачав зростання на 3%.