Оновленим логотипом «Укрзалізниця» маркуватиме нову техніку

Оновленим логотипом «Укрзалізниця» маркуватиме нову техніку

У компанії запевняють, що символіку для неї розробили абсолютно безкоштовно

Оновленим логотипом «Укрзалізниця» маркуватиме нову техніку

«Укрзалізниця» має намір активно оновлювати рухомий склад, і щоб візуально відрізняти нові вагони, локомотиви та іншу техніку, а також відстежувати введення їх в експлуатацію, проведено оновлення бренду компанії. Про це заявив Євген Кравцов, і. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

Оновлений логотип УЗ відрізняється від старого, але зберігає спадкоємність. За задумом розробників, головний меседж, закладений в ньому, — динамічний розвиток компанії.

Директор креативного агентства Galagan Наталія Закашанська, представляючи розробку, заявила, що оновлений логотип «Укрзалізниці» базується на принципах мінімалізму. «Розташування елементів символізує безкомпромісний рух компанії вперед. Його лаконічність дозволить бути більш впізнаваним, зручним у відтворенні і ефективним для подальшої комунікації. Унікальну айдентику логотипу також підкреслює фірмовий колорит, за основу якого було взято синій колір (індиго)», — підкреслила Закашанська.

За словами Євгена Кравцова, співпраця з Galagan по розробці оновленого логотипу здійснювалося на безоплатній основі.

«Також було прийнято рішення про заміну логотипів в процесі виробничих процесів, ремонту та оновлення. Тобто «Укрзалізниця» придбає нові вагони, проводить капітальний ремонт і планове перефарбування — і в цьому процесі ми будемо замінювати логотип», — сказав Євген Кравцов і підкреслив, що окремо проводити роботи по примусовій заміні логотипу в УЗ не будуть.

Він озвучив дві причини такого рішення. Перша — зменшити витрати: на перефарбування вагонів під час ремонту та оновлення в будь-якому випадку передбачені кошти, а при паралельному ребрендингу вдасться вирішити це питання комплексно. А друга причина — наочно продемонструвати прагнення до змін. «Це своєрідний вододіл щодо оновлень в «Укрзалізниці», і ми зможемо їх побачити», — пояснив Євген Кравцов.

У компанії планують наносити оновлений логотип поетапно — на всіх об’єктах інфраструктури, рухомому складі, інвентарі, формі залізничників. Андрій Рязанцев, директор з економіки та фінансів УЗ підтвердив, що ребрендинг не спричинить за собою додаткових витрат для компанії. «Оскільки цей бренд буде з’являтися тільки на нових виробах, на новому рухомому складі, при планових ремонтах приміщень, додаткових витрат «Укрзалізниця» не понесе», — сказав Андрій Рязанцев. «Ми не збираємося зараз міняти бренд всюди. Він спеціально розроблений для того, щоб показувати і ідентифікувати новий рухомий склад», — сказав Рязанцев.

Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» неодноразово ставала об’єктом гострої критики з боку бізнесу, особливо в період старту експортного сезону. Вантажовідправники найчастіше скаржаться на брак вагонів і локомотивної тяги, на «ручний» їх розподіл і тарифні перекоси. Невдоволення викликало і недавнє рішення УЗ закрити близько сотні дрібних вантажних станцій. Компанія, в свою чергу, парирує небажанням бізнесу переходити на ринкові логістичні рейки, називає себе драйвером супутніх сегментів ринку і рапортує про інвестиційний бум: щорічне зростання виробництва рухомого і тягового складу в країні на 70-100%.