«У минулому році «JTI Україна» виробила 20 млрд штук сигарет. Це загальна цифра для внутрішнього і експортних ринків. У 2016 році цей показник був майже на 5 млрд більше. Таким чином, і по нашій компанії, і по індустрії в цілому ми спостерігаємо скорочення обсягу виробництва. Поки такі тенденції зберігаються. У 2018 році ми маємо намір виробити 12 млрд штук сигарет» повідомив генеральний директор «JTI Україна» Пол Холловей.
Його слова передає Інтерфакс-Україна.
За його словами, зменшення компанією виробництва пов’язане з двома основними факторами — купівельною спроможністю українців і втратою обсягу на традиційних експортних ринках через зменшення споживання.
«Саме тому я радий, що наша фабрика в Кременчуці розширює експортну базу. У список наших експортних ринків додалися такі країни, як Мексика, Тайвань, Кот-д’Івуар і Південна Корея. Традиційними ринками в нашому портфелі залишаються Грузія, Вірменія, Азербайджан, Молдова. Ми забезпечили надходження більше $ 100 млн валютного виторгу від експорту… Звичайно, я б уже завтра хотів збільшити експорт удвічі, і моє бажання, щоб наша фабрика виробляла якнайбільше», — зазначив П.Холловей.
«JTI Україна» 80% продукції поставляє через головного дистриб’ютора «Тедіс Україна», інші 20% — за прямими контрактами з великими мережами, наприклад АТБ.
П.Холловей повідомив, що частка JTI на українському ринку за станом на серпень оцінювалася в 22,5%.
«Є якась частка на ринку, до якої ми не маємо доступу і не можемо мати на увазі надзвичайно низьких цін. І я не хочу вести ніяких ігор в цьому напрямку, тому що я не зможу забезпечити зарплати своїм працівникам: потрібно буде вимкнути світло і закрити офіс. У нас немає сигарет, які ми продаємо нижче собівартості» — сказав він.
За словами гендиректора, зараз на українському тютюновому ринку є чотири основні гравці — три міжнародні компанії та Львівська тютюнова фабрика з 10% часткою ринку.
Довідка
JTI — одна з найбільших міжнародних тютюнових компаній. В Україні представлена тютюновою фабрикою в Кременчуці (Полтавська обл.). Продукція компанії реалізується в Україні, а також експортується в 17 країн. Частка експорту становить 34%, інша частина продукції реалізується на внутрішньому ринку. Найбільш відомими брендами компанії є Sobranie, Winston, Camel, Glamour і LD.