УЗА закликає Мінінфраструктури спростити вимоги до автоперевізників

УЗА закликає Мінінфраструктури спростити вимоги до автоперевізників

Українська зернова асоціація (УЗА) звернулася до міністра інфраструктури Володимира Омеляна з проханням посприяти зниженню кількості вимог, що стосуються вагових обмежень для вантажівок.

УЗА закликає Мінінфраструктури спростити вимоги до автоперевізників

Про це повідомив президент УЗА Микола Горбачьов.

За його словами, Укрзалізниця зараз має серйозні проблеми з перевезеннями вантажів, і найближчим часом їх вирішити не вдасться. Тому значне навантаження на перевезення зерна в порт, звідки вирушає 95% всього експортованого зерна, лягати саме на автотранспорт.

У той же час постанова Кабінету міністрів, прийнята ще в 2001 році, встановлює для вантажного автотранспорту цілий ряд обмежень: регламентує навантаження на вісь, на кожне колесо, і тоннажність автомобіля. На думку Миколи Горбачьова, такий перелік обмежень сьогодні складно контролювати, і перевіряючі вантажний автотранспорт інспектори постійно знаходяться в спокусі «закрити» очі на порушення норм.

«Члени Української зернової асоціації вітають всі починання з будівництва в Україні доріг європейської якості, але на даному етапі можна було б обмежитися простою регламентацією обмеження максимальної ваги в 40 тонн на один автомобіль», — сказав президент УЗА.

Він зазначив, що в майбутньому, після вдосконалення систем контролю, можна було б переглянути спрощені вимоги.

Як повідомляв ресурс zernovoz.in.ua, у вересні ставки на перевезення зернових автомобільним транспортом по деяких напрямках виросли, і подорожчання перевезень автотранспортом продовжиться через подорожчання палива.

Як повідомлялося, Укрзалізниця зараз через дефіцит локомотивної тяги виконує тільки 45% заявок на подачу вагонів для перевезення зерна. Для економії коштів Укрзалізниця також запропонувала закрити близько двох сотень малозавантажених станцій, що, на думку операторів зернового ринку, може призвести до обмеження експорту зерна.