ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна» (Metro C & C, Київ) планує з 2019 року розпочати відкривати магазини «Бери-Вези» площею 1,5-2 тис. кв. м, що представляють собою невеликі оптові бази для трейдерів.
Про це повідомив генеральний директор «Метро Кеш енд Керрі Україна» Олів’є Лангле, передає Інтерфакс-Україна.
«Оскільки в кожному обласному центрі України у нас 25 магазинів, ми вирішили, що з 2019 року продовжимо нашу експансію в країні і будемо відкривати магазини формату «сателіт». Це невеликі магазини під брендом МЕТРО, які будуть забезпечувати товарами клієнтів-трейдерів», — сказав він на прес-конференції у вівторок.
За словами О.Лангле, вартість відкриття одного магазина нового формату складе EUR150-300 тис. Такі магазини вже працюють в Луцьку і Тернополі під брендом «Метробаза».
Площа магазинів нового формату складе 1,5-2 тис. кв. м, кількість товарних позицій — не більше 3 тис. SKU. Асортимент буде включати бакалію, кондитерські вироби і напої.
За його словами, великі формати гіпермаркетів компанія не планує розвивати в Україні.
«Не можу зараз сказати, в які міста ми напевно підемо, однак вважаємо, що відкриємо десь 15-20 магазинів такого формату… Краще відкрити більше 20 магазинів в регіонах, ніж один великий, бо це великі витрати, які не забезпечують повернення інвестицій в короткий термін», — додав О.Лангле.