Євросоюз витратить €172 млн на промо своєї продукції

Євросоюз витратить €172 млн на промо своєї продукції

Просуватися продукція буде як в ЄС, так і за її межами

Євросоюз витратить €172 млн на промо своєї продукції

Європейська комісія надасть фінансування в розмірі 172,5 млн євро з сільськогосподарського бюджету ЄС для просування агропродовольчої продукції ЄС як в Європі, так і в усьому світі.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби Єврокомісії.

Протягом наступних трьох років буде розгорнуто 79 кампаній, що охоплюють широкий спектр продуктів: молочні продукти, оливки і оливкова олія, а також фрукти і овочі.

Комісар з питань сільського господарства і розвитку сільських районів Філ Хоган сказав: «Європа відома у всьому світі своїми продуктами хорошої якості і своєю кулінарною спадщиною. Виробники ЄС можуть розраховувати на підтримку Комісії ЄС, щоб допомогти поширити в Європі і за її межами інформацію щодо їх високоякісної продукції. Я подорожую по всьому світу, буваю в Китаї, Японії, Мексиці, Колумбії, щоб відшукати і відкрити нові ринки для нашої продукції. У нас великий потенціал».

Ці програми допоможуть виробникам агропродовольчого сектору ЄС інформувати потенційних покупців про свою продукцію і виходити на нові ринки. Вони зосереджені на ряді пріоритетів, таких як географічні показники або органічні методи виробництва.

З 79 затверджених програм 48 націлені на країни, що не входять в ЄС. 23 програми присвячені сектору фруктів і овочів. Інші сектори: сир і молочні продукти.

У поточному році на програми просування агропродукції було направлено в цілому 97 млн євро. Додаткові 75,5 млн євро будуть фінансуватися «мультипрограмами», які представлені, щонайменше, двома організаціями, хоча б з двох держав-членів ЄС або декількох європейських організацій. Вибрані програми охоплюють заявників з 19 держав-членів.

Торговельні організації, організації-виробники та агропродовольчі організації, що відповідають за діяльність по просуванню, мають право подавати заявки на фінансування з січня 2018 року.