Імпорт майонезів і соусів у 2017 році склав лише 5,9%. Ринок соусів дуже чутливий до економічних потрясінь, що призводить до зниження рівня доходів населення: їх купують менше в важкі часи. Таке спостерігалося в 2015 і 2016 роках, і лише у минулому році місткість ринку соусів виросла на 2,8%, але вона все ще менше показника 2014 року на 13,1%, пише Pro-Consulting.
Якщо розглянути показники ринку майонезів окремо, то очевидна тенденція, що зараз неможливо бути успішним в даному сегменті, випускаючи тільки традиційний майонез. Його купують все менше, як через поширення ідей здорового харчування, так і в прагненні урізноманітнити смак їжі за допомогою нових соусів. В результаті, виробництво майонезів в Україні знижується, починаючи з 2016 року, а в першому кварталі 2018 року його падіння прискорилося.
В цілому, за результатами проведеного дослідження ринку майонезів і соусів, можна зробити висновок про високий рівень конкуренції вже існуючих торгових марок. Ефективний вихід нових учасників на даний ринок можливий тільки в разі знаходження вільної або швидкозростаючої ніші. Драйверами збільшення обсягу ринку майонезів і соусів будуть підвищення загального рівня доходів українців, розвиток туристичної та готельно-ресторанної галузей економіки, знаходження нових і розширення наявних каналів експорту.