ПАТ «Укрзалізниця» вважає низьку пропускну здатність портів і припортових станцій причиною обмеження обсягів перевезень зерна.
Повідомлення прес-служби «Укрзалізниці» передає Інтерфакс-Україна.
«Якщо в порту вивантажується 700 вагонів, то залізничники не можуть вантажити 1000 і доводиться вводити тимчасові обмеження», — цитується в повідомленні операційний директор «Укрзалізниці» В’ячеслав Єрьомін.
При цьому в компанії підкреслили, що перевозять в середньому за місяць 3 млн тонн зернових, а «могли б перевозити більше».
В «Укрзалізниці» також вказали на збільшення часу простою вагонів-зерновозів на під’їзних шляхах припортових станцій — на 62,7%, з 13,42 годин в колишні періоди до 21,8 годин в даний час.
«Ціна зберігання зерна в вагонах, на нашу думку, повинна дорівнятися тій, що платять за цю послугу в порту», — наводиться в повідомленні слова директора філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» Сергія Підгородецького.
Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» вирішила підвищити тарифи на використання вагонів, внаслідок чого загальний тариф на перевезення зерна може вирости на 13-15%, а на перевезення соняшнику — на 21-22%.
Керівництво монополіста вирішило ввести нові ставки плати за використання вагонів, що належать компанії, нові ставки плати за використання її вагонів за межами України, а також нові коефіцієнти порожнього пробігу вагонів. Нові ставки добової вартості використання вагонів-зерновозів майже на 48% вище за попередні: 1266 гривень на добу в порівнянні з нинішніми 855,6 грн/добу.