Голова Тернопільської обласної адміністрації Степан Барна виступає категорично проти намірів «Укрзалізниці» закрити розміщені на території області 12 залізничних станцій.
«Ми обговорювали це питання з «Укрзалізницею». Але ми — категорично проти цього. Для нас таке рішення є неприпустимим. Ми не можемо дозволити, щоб з існуючих 42 станцій — 12 закрилися. І будемо робити все можливе для того, щоб уникнути закриття навіть однієї станції», — прокоментував Степан Барна в бесіді з iAgro наміри УЗ домовитися з місцевою владою про закриття малодіяльних станцій.
За його словами, нещодавно в обладміністрації відбулася нарада за участю представників «Укрзалізниці», підприємств і аграріїв. За її результатами вирішено створити робочу групу, яка повинна напрацювати пропозиції та підготувати звернення до прем’єр-міністра і профільного міністра. «Якщо нам не вдасться самостійно врегулювати це питання — будемо його піднімати на транспортному комітеті в уряді», — сказав Барна.
За його словами, наслідки від закриття станцій можуть бути серйозними — вантажі доведеться перевозити замість залізної дороги по автодорогах, що буде вести до руйнування останніх. «Цього не можна допустити, оскільки ми вкладаємо дуже серйозні ресурси в те, щоб їх відремонтувати», — сказав він.
Губернатор Тернопільської області зазначив, що для області проблема перевезення вантажів актуальна також, як і для всієї України, однак в жовтні замість 3 тис. вагонів Тернопільська область отримала тільки 482 вагони.
Як повідомляв iAgro, в кінці квітня УЗ оголосила про намір закрити частково або повністю 170 малодіяльних вантажних станцій. Це викликало протести бізнесу, особливо зернового, оскільки таке рішення ризикує ускладнити доставку зерна в порти.
Після низки консультацій з бізнесом та експертами було прийнято рішення закрити 27 станцій, ще для 65 переглядатимуться критерії вантажообігу.
Однак «Укрзалізниця» повідомляла, що їй вже вдалося домовитися з місцевою владою про закриття 6 залізничних станцій.