Хлібодар витратить $150 тис. на розвиток в сегменті «агріфуд»

Хлібодар витратить $150 тис. на розвиток в сегменті «агріфуд»

Мета трансформації — з регіонального гравця стати гравцем національного рівня і зайняти провідні позиції на ринку агріфуд України.

Хлібодар витратить $150 тис. на розвиток в сегменті «агріфуд»

Група компаній «Хлібодар», великий виробник хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів в Запорізькій області, інвестувала $150 тис. у проект по трансформації бізнесу, розпочатого в травні минулого року.

Прес-реліз компанії передає Інтерфакс-Україна.

«З початку трансформаційного процесу середня ціна реалізації продукції в три рази перевищила рівень інфляції, а EBITDA виросла майже вдвічі. При цьому сума інвестицій в проект трансформації за оцінками акціонерів не перевищила $150 тис.», — наголошується в релізі.

Проект по трансформації бізнесу спрямований на зміну підходів в управлінні і перехід з сегмента «виробництва хліба» до сегменту «агріфуд» з фокусом на b2b клієнтів. Також власники поставили за мету зробити групу гнучкою і адаптивною до зовнішніх викликів.

На першому етапі трансформації групи були спрощені рутинні процеси на шляху прийняття рішень, а неключові функції були передані в аутсорсинг.

«Мета наступного етапу трансформації — з регіонального гравця стати гравцем національного рівня і зайняти провідні позиції на ринку агріфуд України. Серед важливих кроків: створення інноваційного центру по розробці нових продуктів, трансформація функцій продажу і доставки шляхом перетворення агентів з продажу на бізнес-партнерів, відповідальних за реалізацію та дистрибуцію», — повідомляється в прес-релізі.

У планах акціонерів також здійснення інвестицій в регіонах України шляхом придбання працюючих бізнесів з їх подальшою інтеграцією в бізнес-модель групи з найбільшою ефективністю.

З огляду на глобальні тенденції в області виробництва продуктів харчування і сільського господарства, «Хлібодар» шукає ідеї інтеграції нових індустріальних технологій в процес виробництва агріфуд. Компанія вже починає впроваджувати нові технології упаковки, що сприяють продовженню терміну придатності продукції.

Довідка

Вертикально інтегрована ГК «Хлібодар» — великий виробник хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів, лідер з виробництва хліба в Запорізькій області. Елеватори групи мають потужності зі зберігання 35 тис. тонн. Хлібобулочні заводи виробляють 72 тис. тонн продукції на рік. Потужності з виробництва варення і джемів становлять 750 тонн на рік, наповнювачів (ТМ «Еммі») — 250 тонн на рік.

Група має 4,6 тис. точок продажу продукції в п’яти регіонах України. В асортименті ТМ «Хлібодар» — більше сотні видів хлібобулочних виробів.