ДПЗКУ стала брендом

ДПЗКУ стала брендом

Корпорація буде продавати свою продукцію в роздрібних мережах

ДПЗКУ стала брендом

Лінійка готової продукції, яку Державна продовольчо-зернова корпорація України планує найближчим часом реалізовувати в роздрібних мережах, буде продаватися під однойменною торговою маркою. Про це iAgro повідомили в корпорації.

«Назва компанії «Державна продовольчо-зернова корпорація України» є брендом, зареєстрованим як торгова марка. Їй відповідає логотип Державної продовольчо-зернової корпорації України», — повідомила прес-служба ПАТ «ДПЗКУ».

Борошно, яке виробляється на філії Кролевецького КХП, вже знає споживач на внутрішньому ринку. В даний час ведеться активна підготовка до подання широкого ряду продукції ПАТ «ДПЗКУ» в роздрібних мережах України.

Раніше повідомлялося, що ДПЗКУ збільшила обсяги реалізації борошна і висівок на внутрішній ринок більш ніж в 1,5 рази. Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року (липень-жовтень 2018 р.) держкорпорацією було реалізовано 36,3 тис. т борошна і висівок, що становить 22% від планових показників і на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.

Нагадаємо, що аналогічної стратегії — повного збігу ТМ і назви компанії дотримується й інший державний аграрний оператор — ПрАТ «Аграрний фонд». Зокрема, під ТМ «Аграрний фонд» реалізується пшеничне борошно, гречка-ядриця, вівсяні пластівці і суміш пластівців. У планах компанії — розширювати лінійку манкою, а також цукром, гречаним і кукурудзяним борошном.

Довідка

ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 року. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні і портові елеватори, млини, комбікормові і круп’яні заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік.