Темпи росту сегменту безлактозного молока в Україні сягають 457% в рік, пише Agravery. Такими оцінками під час конференції Milk Processing поділився Михайло Гафуров із компанії Nielsen.
Хоча цей сегмент цікавий споживачу, на українському ринку поки що представлено лише чотири бренди. Фактично ніша залишається вільною. Минулого місяця безлактозне молоко вивів на ринок «Молочний Альянс». Зараз це лише молоко для дітей, але наступного року планують розширити лінійку. Також безлактозну продукцію пропонує компанія «Люстдорф».
Гафуров також розповів, що вартість молочних продуктів на українських поличках зараз зростає повільніше порівняно з усім ринком продовольчих товарів.
Серед категорій, які показали найбільше подорожчання, експерт виділив йогурти (33,4%), вершки (30,8%) та сир кисломолочний (19%).