Відвідувачі Зеленого тижня випили 8 тис. літрів українського пива

Відвідувачі Зеленого тижня випили 8 тис. літрів українського пива

За 0,5 л українського пива була встановлена ​​промоціна в розмірі 2,5 євро.

Відвідувачі Зеленого тижня випили 8 тис. літрів українського пива

На міжнародній виставці «Зелений тиждень» в Берліні (Німеччина), яка проходить з 18 по 27 січня, в рамках українського національного павільйону бере участь 4 пивних компаній: «Перша приватна броварня», «Волинський бровар», САН ІнБев Україна і «Карлсберг Україна» (Carlsberg Ukraine).

Організаторами виставки «Зелений тиждень» за 0,5 л українського пива була встановлена ​​промоції в розмірі 2,5 євро. В цілому українські пивовари розлили на виставці 8 тис. літрів пива, повідомляє AgroPortal..

За словами менеджера ЗЕД «Перша приватна броварня» Сергія Токарчука, участь в «Зеленому тижні» для компанії «Перша приватна броварня» — це перш за все іміджева частина, але крім того, тут можна показати нові сорти пива, вивчити смаки і дізнатися переваги споживачів з метою створення нових сортів пива, а також знайти потенційних клієнтів для роботи в подальшому.

«Ми привезли на «Зелений тиждень» три класичних сорти і близько п’яти сортів із сегмента мейнстрім. Такий вибір пива обумовлений бажанням заповнити всі ніші — це безумовно наші лагери і авторські сорти як, наприклад, «Авторське» нефільтроване. На нашу думку, це те, що може зацікавити споживачів», — зазначив Сергій Токарчук.

За його словами, «Перша приватна броварня» не цілиться на ринок Німеччини, а з огляду на те, що це міжнародна виставка, більше розраховує на інші країни і навіть континенти. На даний момент компанія експортує пиво більш ніж в 10 країн світу.

Нагадаємо, в 2019 році на «Зеленому тижні» Україна представлена ​​в форматі окремого павільйону, що є одною з найпрестижніших форм участі в GrueneWoche. На державному рівні Україна не була представлена ​​на Зеленому тижні з 2013 року.

Пропонуємо подивитися на учасників «Зеленого тижня» в галереї iAgro.