Баядера Груп має намір увійти в ТОП-3 українських виробників бренді

Баядера Груп має намір увійти в ТОП-3 українських виробників бренді

Також холдинг планує посилити свої позиції у виробництві ігристих вин.

Баядера Груп має намір увійти в ТОП-3 українських виробників бренді

“Баядера Груп”, один з найбільших алкогольних холдингів на українському ринку, через два-три роки планує збільшити частку на ринку вина України з 10-12% до 15%.

“За два-три роки ми плануємо наростити частки по шампанському і коньякам та вийти на 10% і більше. По вину наша мета — зайняти 15% українського ринку”, — повідомив генеральний директор “Баядера Груп” Анатолій Корчинський, передає Інтерфакс-Україна.

За його словами, “Баядера Груп” сьогодні по горілці займає 33% українського ринку, по вину — 10-12%, по шампанському і коньяку по 8%.

“В останніх двох категоріях — ми молодий гравець. За кілька років роботи в цих сегментах ми увійшли до ТОП-5, а в найближчі два-три роки плануємо увійти в ТОП-3”, — зазначив гендиректор.

“Баядера Груп” поставляє на експорт близько 15% від загального обсягу виробництва. Основні країни — Казахстан, Грузія, Вірменія, країни Балтії (Естонія, Латвія, Литва), Польща і Німеччина.

“У 2019 ми плануємо наростити експорт на 15-20%. У планах — нові країни і нові продукти. Ми просуваємо наш вино на експорт і 2019 рік присвятимо просуванню вин в Казахстані і Польщі, де продажі вже стартували”, — зауважив А. Корчинський.

Він вказав, що в 2018 році група відкрила для себе ринки ОАЕ і Чехії.

“По-новому відкрили для себе Польщу, оскільки ми там були пасивним гравцем. Почали пробні відвантаження в США — подивимося, як піде. Укладено контракти на поставки в країни Африки, проте відвантаження заплановані вже на 2019 рік”, — уточнив СЕО “Баядера Груп “.

Крім того, в 2019 році в планах алкогольного холдингу збільшити імпорт алкогольної продукції на 10-15%.

А.Корчинський повідомив, що зараз в портфелі холдингу на горілку припадає 65%, на другому місці — вино (15%), на третьому — вермут (10%), а далі — шампанське з коньяком (приблизно по 5%).

Він вказав, що в 2018 році продажі алкогольної продукції холдингу в цілому зросли на 7% в грошовому еквіваленті і на 5% в натуральному вираженні.

“У 2019 ми плануємо наростити продажі готової продукції, розлитої в пляшки, на 3-5%, в гривні — приблизно на 10-12% в залежності від економічної ситуації в країні, курсу валют, цін на комплектуючі. У 2018 році, наприклад, тільки зростання вартості скла склав близько 60%. Таке подорожчання скла, а також етикеток і картону негативно впливають на собівартість продукції і в цілому на бізнес”, — сказав А.Корчинський.

Гендиректор зазначив, що якщо на початку минулого року ціна на горілку становила 70 грн за пляшку 0,5 л, то в кінці 2018 року — 90 грн, а в 2019 році може зрости до 15% за рахунок зростання цін на спирт і комплектуючі.

А.Корчинський зауважив, що зараз в Україні спостерігається зростання продажів нелегального алкоголю через інтернет.

“В Україні частка тіньового ринку дуже велика, легальні виробники її оцінюють в 50%. Про що можна говорити, якщо легальний продукт коштує від 90 грн, а контрафакт — 30-50 грн, а десятилітрові бег-ін-бокси можна купити з доставкою додому по 300 грн”, — повідомив він.

Довідка

“Баядера Груп” створена в 1991 році. Її власниками є Наталія Бондарева і Святослав Нечитайло. Компанія об’єднує профільні активи в алкогольній галузі — дистриб’юторські компанії і власне виробництво лікеро-горілчаних виробів в Україні та Білорусі, вина, вермутів і коньяків, а також є ексклюзивним імпортером світових алкогольних брендів в Україні. Основні торгові марки — “Перша Гільдія”, Коzaцька Rаda, Hlibny Dar, Koblevo, Marengo і ін.