Україна за підсумками 2018 року розширила географію експортних поставок продукції і збільшила кількість підприємств, які отримали право експорту харчових продуктів тваринного походження.
Про це йдеться в повідомленні Державної служби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів.
Згідно з ним, в 2018 році було відкрито 85 нових ринків з різних видів продукції — це ринки Албанії та Гани (м’ясо птиці та продукти з нього), Гонконгу (м’ясо птиці та продукти з нього, яйця і яєчні продукти), Марокко (м’ясо птиці та продукти з нього, яєчні продукти), Македонії (молочна продукція, комбікорми), ОАЕ (живі вівці та кози, молодняк домашньої птиці, жива птиця, інкубаційні яйця), Тунісу (м’ясо птиці), Чорногорії (яйця і яєчні продукти) і ін.
Крім того, право експорту в країни Європейського Союзу зараз мають 306 українських підприємств, в тому числі 126 виробників харчових продуктів (м’ясо птиці, риба, мед, яйця, молочна продукція).
“Минулого року було розроблено та погоджено 20 міжнародних сертифікатів на експорт і 24 сертифікати на імпорт тварин і продуктів тваринного походження — всього 44 форми міжнародних сертифікатів для імпорту/експорту. Це дозволило нівелювати економічний вплив від втрати ринку Російської Федерації і сприяло підвищенню рівня України як надійного торгового партнера”, — відзначили в Держспоживслужбі.