Американська Kraft Heinz Co., один з найбільших виробників продуктів харчування у світі, розглядає різні варіанти для свого кавового бізнесу Maxwell House, включаючи його продаж.
Повідомлення CNBC з посиланням на інформовані джерела передає Інтерфакс.
За їхніми даними, Kraft Heinz найняла банк Credit Suisse, щоб оцінити різні сценарії.
У разі продажу Maxwell House сума угоди може скласти кілька мільярдів доларів, перші оцінки становлять не менше $3 млрд, але підсумкова величина буде залежати від ступеня зацікавленості покупців. EBITDA підрозділу оцінюється приблизно в $400 млн.
Kraft Heinz зіткнулася з серйозними проблемами, і продаж кавових активів може стати початком цілої низки угод, які приведуть до істотної реструктуризації всієї компанії.
У IV кварталі Kraft Heinz отримала збиток в розмірі $12,6 млрд через знецінення брендів Kraft і Oscar Mayer і викликаного ним списання в розмірі $15,4 млрд.
До того ж компанія повідомила про перевірку, ініційовану Комісією з цінних паперів і бірж (SEC), щодо розкриття цін на закупівлі інгредієнтів та інших витрат у попередні квартали.
Довідка
Kraft Heinz була створена в липні 2015 року в результаті злиття H.J.Heinz Co. і Kraft Foods Group Inc. Портфель Kraft Heinz включає понад 200 брендів, багато з яких відомі по всьому світу (сири Kraft і Philadelphia, кава Jacobs, Maxwell House і Carte Noire, шоколад Alpen Gold, Cadbury, Milka і Toblerone, кетчупи та дитяче харчування Heinz). Продукція компанії продається майже в 200 країнах.
У Північній Америці Kraft Heinz займає третє місце серед виробників продуктів харчування і напоїв.