Мінагрополітики шукає нові назви для продуктів вітчизняної виноробної продукції

Мінагрополітики шукає нові назви для продуктів вітчизняної виноробної продукції

Коньяк, шампанське, портвейн, мадера, херес мають бути перейменовані, як назви продукції із захищеними географічними позначеннями.

Мінагрополітики шукає нові назви для продуктів вітчизняної виноробної продукції

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, а також плану заходів з виконання цієї Угоди, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 р. № 1106, Мінагрополітики спільно з проектом ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» (Проект), бенефіціарами якого є Мінекономрозвитку та Мінагрополітики, реалізують завдання для розвитку та наближення законодавчої бази України до законодавства ЄС у галузі географічних зазначень.

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

На даний час фахівцями Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Проекту та за участі профільних представників галузі здійснюється робота щодо пошуку нових назв продукції із захищеними географічними позначеннями, зокрема і виноробної (коньяк, шампанське, портвейн, мадера, херес тощо), які відповідно до взятих на себе зобов’язань Україні необхідно запровадити з 1 січня 2026 року.

Зокрема, протягом листопада-грудня 2018 року було проведено 8 регіональних хакатонів щодо пошуку нової назви для коньяку. У зустрічах та обговореннях взяли участь як представники органів влади, асоціацій, освіти та науки, так й торгових мереж, ресторанного бізнесу, маркетологи. Крім того, було організовано онлайн-голосування за нову назву коньяку, результати якого також будуть враховані.

Остаточного рішення щодо назви на даний час не прийнято.