“Укрзалізниця” намагається максимізувати власний прибуток, незважаючи на антимонопольні правила, необхідність техніко-економічних обгрунтувань підвищення тарифів, не піклуючись про підвищення якості перевезень. Такої думки дотримуються в Українському союзі промисловців та підприємців (УСПП).
Про це пише ЦТС.
Так, асоціація “Укррудпром” (продукція гірничо-металургійного комплексу складає 43% загальних вантажних перевезень) в своєму листі в УСПП зазначила: за минулий рік тарифи на вантажоперевезення підвищувалися кілька разів, причому безпідставно і необґрунтовано, а якість обслуговування не покращилася. Дорожнеча разом з нестачею вагонів або платформ призвели до недоотримання прибутку підприємствами, затримок з виконанням контрактів перед споживачами, в тому числі і закордонними.
А введення автоматичної індексації тарифу на вантажні перевезення на індекс промислових цін неминуче спричинить подальше збільшення тарифів.
Згідно з розрахунками аналітиків ГМК-Центр, така ініціатива “Укрзалізниці” для економіки України буде коштувати 16,7 млрд гривень (або 560 млн доларів).
“Монопольно вирішено щоквартально здійснювати індексацію, не роблячи техніко-економічні обгрунтування. Така ситуація вб’є залишки конкурентоспроможності базових галузей, особливо гірничо-металургійного комплексу і АПК. Ми направимо цільове звернення на президента, на уряд з нашими аргументами, щоб призупинити ухвалення проектів, які вже оприлюднені на сайтах які в стислі терміни мають намір затвердити відповідні структури”, — підкреслив президент УСПП, голова Антикризової ради громадських організацій Анатолій Кінах.