Компанія McDonald’s планує придбати ізраїльську компанію-розробника технологій штучного інтелекту Dynamic Yield Ltd.
Про це повідомляє Інтерфакс.
Нова технологія повинна буде автоматично вибирати контент для показу на екранах в закладах залежно від цілого ряду чинників: погоди, часу дня, кількості відвідувачів. Так, наприклад, в прохолодний день електронне меню буде пропонувати відвідувачам замовити каву, гарячий гамбургер, а жарку — морозиво і сік.
У 2018 році McDonald’s протестував цю технологію в кількох ресторанах США.
За даними ЗМІ, сума операції складає близько 300 млн доларів.
Також уточнюється, що це перше придбання компанії за останні кілька років, а також найбільше за два десятиліття.
Dynamic Yield співпрацює з IKEA, Fendi і Forever 21. IT-фірма продовжить роботу з вищепереліченими компаніями після того, як перейде у власність McDonalds, в якості окремого підрозділу.