Російський виробник сухариків хоче відібрати права на бренд у Martini

Російський виробник сухариків хоче відібрати права на бренд у Martini

Компанії Bacardi & Company Ltd. доведеться довести в суді, що компанія виробляє під маркою Martini не тільки вермути та ігристі вина, але і пиво, безалкогольні напої та інші продукти.

Російський виробник сухариків хоче відібрати права на бренд у Martini

Російська компанія «Мартін» звернулася до суду з вимогою достроково припинити правову охорону товарного знака Martini, під яким Bacardi & Company Ltd. випускає вермути та ігристі вина.

Про це повідомляє Інтерфакс.

«Мартін» виробляє насіння, сухарики та інші снеки, а також безалкогольні напої і пиво.

Компанія подала позов до суду з інтелектуальних прав, який поки залишив справу без руху. Компанія просить зняти захист бренду по декількох категоріях товарів. Серед них — рослинні і тваринні продукти, овочі та фрукти, безалкогольні напої і пиво, а також рекламні та транспортні послуги та дослідження.

Зареєстрованій в Ліхтенштейні компанії Bacardi & Company Ltd. доведеться довести в суді, що компанія виробляє під маркою Martini не тільки вермути та ігристі вина, але і пиво, безалкогольні напої та інші продукти. Інакше у російської компанії є шанс почати випускати продукцію під знаком Martini.

Нагадаємо, раніше американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s не змогла відстояти право на товарний знак Big Mac в Європі.

Таке рішення прийняло бюро Європейського союзу з питань інтелектуальної власності (EUIPO), в яке звернулася ірландська мережа фастфуду Supermac’s, заснована в 1978 році в Голуеї. Фірма має більш 100 торгових точок в Ірландії та Північній Ірландії, проте досі не могла відкривати ресторани в інших країнах ЄС через протидію McDonald’s, яка стверджувала, що покупці будуть плутати назви Big Mac і Supermac’s.